sobota, 9 sierpnia 2014

new hair and mini melissa

w sumie pogoda ostatnio w kratkę, nie wiadomo jak ubrać to dziecko, żeby nie zmarzło za bardzo jak znów popada i pogrzmi, i nie przegrzało się jak jednak przypraży z nieba...

rewelacyjnym rozwiązaniem na drogę do i ze żłobka są pumpy. Wygodne, lekkie i zwiewne, nie gniotą w brzuszek podczas żłobkowych harców. 

ja postawiłam na spodnie pumpy z H&M. rozeszły się jak świeże bułeczki, za Ninowym rozmiarem zjeździłam ze 3 sklepy zanim dostałam odpowiedni. były dostępne w dwóch kolorach. wybrałam oba, chociaż i tak najczęściej w użyciu są te w kolorze szarym, który pasuje nam do większości bluzek. 








spodnie pumpy H&M
buciki Mini Melissa (wyprzedaże :)))))) )
top Zara (jak wyżej - wyprzedaże)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

będę wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz :)

Bajka Pana Kleksa