poniedziałek, 12 stycznia 2015

moje szczęśliwe życie













Dunia to dziewczynka, która idzie do pierwszej klasy. Dziewczynka, która codziennie stara się w drobnostkach odnajdywać szczęście. Kiedy ma problem z zaśnięciem i tata doradza jej, aby liczyła owce, ona woli liczyć chwile, kiedy była szczęśliwa. 

Książeczka o uczuciach odczuwanych sercem małego dziecka. Książeczka ilustrowana prostym obrazkiem, napisana lekkim słowem.

i choć uwielbiam poznawać Niny książki razem z Nią, to tym razem nie mogłam się powstrzymać i przeczytałam ją od razu po rozpakowaniu paczki.

Jestem pewna, że każdy dorosły po przeczytaniu znajdzie w sobie umiejętność do odnajdywania szczęścia towarzyszącego nam na co dzień, ukrytego w drobnostkach..

książeczkę "moje szczęśliwe życie" kupicie np. w coocoo.pl
kaszmirowe buciki pravaeloevae.com, Kolory bucików są uniwersalne, i dobrze, bo kiedy po wygranej w konkursie miałam podać Alince kolor, nie znałam jeszcze płci naszego malucha
girlanda z pomponów miss pompon. kiedy powiesiłam ją nad łóżeczkiem, Ninta z miłości do pomponów przespała w nim całą noc (mamo, to dla mnie? jak gwiazdy!!) Magda, dziękuję za możliwość przespania choć jednej nocy bez kopniaków w nerki ;))
chusta Wayda Toulouse amazingdecor.pl

4 komentarze:

  1. Hej kochani .. cudowne wszystko .. niech brzuszek rośnie zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! Jestem też pod wrażeniem tej książeczki. Nie słyszałam o niej wcześniej i czuję się bardzo zachęcona do przeczytania. Szczególnie urzekł mnie fragment o liczeniu chwil, w których było się szczęśliwym w ciągu mijającego dnia. To takie cudowne i proste! Całuję powiększającą się Rodzinkę!

    PS Czy możemy przypiąć Wasze zdjęcia na naszego Pinteresta? Są tak śliczne... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* książeczka została wydana w 2012r., ale natrafiłam na nią stosunkowo niedawno :) bardzo się cieszę, że zdjęcia wpadły Wam w oko, na sercu cieplej się robi, kiedy czytam takie miłe słowa :) przypinajcie gdzie chcecie :*

      Usuń

będę wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz :)

Bajka Pana Kleksa