niedziela, 7 grudnia 2014

Wagary

od kiedy mam codziennie wolne, przyrzekłam sobie, że raz w tygodniu będę robiła Ninie wagary. W takie dni moja córka jest zawsze bardzo podekscytowana.Mam wrażenie, że z tygodnia na tydzień czeka na nasz babski dzień z coraz większą niecierpliwością. Ja też lubię te dni, takie nasze od rana do wieczora















Nina ma na sobie:
czapka i bluza z haftem KappAhl
szaliki i kurtka (dział chłopięcy, drobna przeróbka i jest dziewczęca wersja) Zara
spodnie i skarpetki H&M
buty Emel



2 komentarze:

  1. Ile Ninka ma lat? Urocza z Niej dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ma 2,5 roku. Dzięki :* czasem też tak uważam, ostatnio jest bardzo zbuntowanym człowieczkiem..

      Usuń

będę wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz :)

Bajka Pana Kleksa