piątek, 25 lipca 2014

nasza szafa

ostatnio tak sobie pomyślałam: a co mi tam, może zrobię zakładkę o ciuchach? żadna tam ze mnie stylistka, faszynblogów od groma.. na modzie się nie znam, mój styl prosty i banalny, już prędzej Córę przystroję, czasem uda mi się upolować jakąś perełkę... co Wy na to?

na wyjazd urlopowy spakowałam całą walizkę. dla siebie.. dla Niny drugą.
sukienki, spódnice, tank topy (no ba!) 
swetry, kurtki, kalosze, bluzy, dżinsów po 3 pary
... no bo to przecież polskie morze, a tam to wiadomo...

jak się okazało, zupełnie niepotrzebnie tachałam tyle ciuchów, bo przez większość czasu chodziłam w dwóch spódnicach na krzyż, jednym podkoszulku w kilku egzemplarzach..









mama:
spódnica noszki (tutaj) szyta na zamówienie, u babeczki z głową pełną pomysłów 
trampki Converse (po kilku latach marzeń w końcu je mam)
koszyk plażowy Twenty Violets
szal H&M
okulary stradivarius
bransoletki: stradivarius i carry
podkoszulek: Intimissimi

Nina: 
sukienka i bluzka tape à l'oeil
dżinsowe szorty H&M
spinka i bransoletka kollale (tutaj)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

będę wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz :)

Bajka Pana Kleksa