niedziela, 21 września 2014

Sparkle Four'eMki

Przedstawiam Wam nową markę, która u nas zagości na stałe

jak pisze o swojej nowej kolekcji, Sparkle Collection, sama autorka Małgosia: To jakby

 spacer przez mgłę w poszukiwaniu światła... Cała kolekcja 

jest lekko przydymiona - dominują szarości, beże, denim. 

Światłem jest odrobina błysku, którą znajdziecie w 

przeróżnych miejscach, mniej lub bardziej

 oczywistych...Konsekwentnie kocham falbanki, delikatny tiul

 oraz przemiłą bawełnę. Formy są tradycyjnie "nonszalanckie

 z pieprzykiem glamour". W końcu to motto przewodnie 

mojej marki...:) 

Dzieciaki w Four'eMki, to pewne siebie Istoty, których

 ogranicza tylko ich własna wyobraźnia:)



|Nina wybrała sobie sukienkę Harmony 

dress. Kiedy tylko dowiedziałam się, że dół

 jest z ekoskóry, byłam pewna, że będzie to

 strzał w dziesiątkę!! 


Zobaczcie jak pięknie prezentuje się z

 ukochanymi przez Ninę Hunterami 










sukienka Harmony dress Four'eMki tutajtutaj i tutaj

kalosze Hunter

rajstopki Calzedonia

1 komentarz:

  1. szczerze mówiąc nie przepadam za tą marka i niewiele z ich kolekcji mi się podoba. ta sukienka tez do mnie nie przemawia, jest jakaś taka przypadkowa.

    OdpowiedzUsuń

będę wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz :)

Bajka Pana Kleksa