wtorek, 26 maja 2015

Dzień Mamy po raz trzeci

Robię dziś obiad, dla nas dwóch, bo Tata właśnie wyleciał do Włoch. ziemniaki, ogórki, jajko sadzone. Nakładam na talerze, ale nie, Nina nie będzie jadła śmieldziucha (przedszkole..) pytam więc czy jajecznicę zje. Zje. Robię więc jajecznicę. Nakładam Jej na talerzyk, zjadam swój przestudzony już mocno obiad.

Nic nadzwyczajnego. Zna to każda z nas. Każda Mama.

trzy lata temu (+5 dni) po raz pierwszy zostałam mamą. W tym roku, za minimum 3 tygodnie zostanę nią po raz drugi. Uwielbiam być w tej roli i każdej Kobiecie polecam :)







spódnica moja to baldresówa riska
t-shirt H&M mama
trampki Converse


i choć najpiękniejsze życzenia to te od Waszych Dzieciaków, ja dziś chciałam też Wam życzyć dnia pełnego wzruszeń, wspominania z łezką  w oku każdej chwili Waszego Macierzyństwa, i wielu wielu wspaniałych momentów z Waszymi Dziećmi Drogie Mamusie!

z okazji dwóch najfajniejszych Dni w roku mam też dla Was rabat w sklepie coocoo.pl :) ENJOY!!

1 komentarz:

będę wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz :)

Bajka Pana Kleksa