piątek, 3 kwietnia 2015

Happy Easter, Bunnies!!













zrobiłyśmy z Niną girlandę, taką girlandę w klimacie nadchodzących świąt. choć i tak nie spędzamy ich w domu, a w tym roku ekstremalnie nie rodzinnie (mojego chłopa wywiewa do Holandii, szkolić się jedzie...), chciałam, żeby Nina poczuła ich atmosferę, żeby wiedziała, że coś się dzieje. tak więc stanęłam na rzęsach i wycięłam tych kilka zajączków ( a przy moich dwóch lewych rękach to już szczyt szczytów moich umiejętności :) ).

radość podczas wycinania nie do opisania, Nina skakała wokół mnie, piszczała ze szczęścia, pytała się czy to dla niej, sama rysowała obok króliczki. dla takiego szczęścia na buzi warto uruchomić dwie najbardziej lewe ręce :)

girlanda podpatrzona u fistaszkowelove.pl, banalna do wykonania. Wystarczy odrysować dowolny wzór na papierze, wyciąć, podkleić taśmą klejącą to sznurka lub wstążki i zawiesić :)


a na święta życzę każdemu z Was spokoju w życiu, harmidru w domu, młodego ducha, szczęścia i pogody w sercu. i jeszcze tego, na co aktualnie zapotrzebowanie macie ;)


rowerek Wishbone tutaj

4 komentarze:

  1. Super ci wyszła ! Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uczę się od najlepszych :D wesołych i dla Was !! :*

      Usuń
  2. A pufa od szafa tosi gdzie została kupiona?

    OdpowiedzUsuń

będę wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz :)

Bajka Pana Kleksa